KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, December 31, 2008

Happy New Year...2009

Sekejap je masa berlalu...
2009 bermula esok...

antara azam2 aku utk tahun 2009;
1. Mengeratkan lagi kasih sayang dlm keluarga aku
2. Menambahkan saving untuk diri sendiri dan keluarga
3. Berusaha nak tambah famili...(anak)
4. nak jaga PARENTS mudah2an diaorg sihat dan dipjgkan umur
5. Nak beli rumah baru...
6. Nak kurus badan...(azam carry forward dari tahun lepas...yakin boleh!)
7. Nak naik pangkat...(kalau ada peluang..mesti cuba!)
8. Nak melancong luar negara (Melbourne...tiket AirAsia dah murah...)
9. NAK TAMBAH IBADAH..(taknak cicir solat, nak bykkan puasa sunat)
10. Nak hantar kyra pegi taska / nursery...
11. Nak jadi blogger yg tegar...

berita suka duka ke tahun 2009;
1. aku kena tukar unit...
2. Mak mertua aku nak pi haji...
3. Adik aku posting kat Mukah, Sarawak..(kesian dia...nak buat camne kan..)
4. Cida...nak tunang..kalau pjg jodoh.kawen tahun 2009 gak
5. Ujie nak dpt 2nd baby...

aku berharap akan byk berita gembira yg aku terima tahun 2009....
dan untuk semua blogger dan pembaca blog aku...SELAMAT TAHUN BARU...semoga tahun baru menjanjikan yg terbaik dari tahun sebelumnya...INSYAALLAH...

No comments: