KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, December 31, 2008

Selamat Tinggal Rozi...

Hampir terlupa aku nak share dengan korang semua...pasal member opis aku..Cik Rozi yang dah pun menamatkan khidmatnya di Pejabat aku....baru setahun kenal dia...dah pun berhenti...sedih aarrr....sebab aku selalu sakat dia...rozi a.k.a bihun...sebab suka sgt makan bihun...tgk badan la kan....hahahahhaha...jauh betul dia bertukar bidang...dari bidang kewangan sekarang ni join bidang perubatan lak...takpe2...rezeki ada dimana2 kan....

ni antara pic2 kenangan yg sempat disnap...
gambar atas tu..rozi dan jejaka2 tampan...cehhh...tampan konon...habis la korang...hilang sorang lg awek utk korang ngorat...kehkehkeh...
gambar bawah tu...rozi bersama perempuan2 solehah...jgn lupa nasihat2 kami yek..! tetiba alim lak aku...hahahahah....

takpe rozi...walau kat mana pun berada..kami semua akan tetap ingat segala kenangan bersama2...walaupun tak lama..tapi kita cukup serasi bergaul, berkawan, bermesra dan bergurau...mudahan2 kemesraan kekal sampai bila2...kawin jgn lupa ajak ye...

and..good luck!

No comments: