KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, December 31, 2008

Makan-makan @ KFC

Dah jadi amalan kat unit baru aku ni...kita beramai2 lunch / breakfast bersama2..time2 tak busy laaa...masa nilah kita bermesra...kan bagus..dptlah keje dgn aman...

so..kami set masa untuk lunch kat KFC....
pemilihan menu aku serahkan kat diaorg je...kalau kat KFC..ayam jelah...ape lagi kan...so..aku ikut jelah apepun pilihan diaorg...
lepas pilih menu..kami2 perempuan2 ni..tunggu je kat atas...boss dgn zam yg angkat makanan...boss aku mmg best...dia yg layan aku..hahahahaha...good boy!
dan..inilah pic2 diaorg yg sempat aku snap..? pic aku..? kenalah snap sendiri....mulakan makan dengan bacaan doa..then 1,2,3...makan...tunduk je makan...

apepun..aku mmg setuju dan sokong cara mcm ni...korang2, ajaklah boss korang join makan sesama...boleh kutuk habis2an...gerenti bos tak marah masa tu....hahahahaha

No comments: