KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, February 4, 2010

Saya yg bz..!

minta maaf byk2...saya terleka lagi utk update blog setiap hari...
untuk jangkamasa terdekat ni...mmg saya sgt bz...
balik umah pun kadang2 cecah kul 10 mlm...
terpk gak saya...saat2 saya senang/lapang
uuhhh..alangkah nikmatnya....
tapi nak tak nak..kena harung gak!
sebab ni semua saya anggap peluang...! pesan abah saya..jgn sia2kan masa muda....ye..mmg saya takkan sia2kannya...
bak kata boss saya..."berlinang airmata!"..saya tak heran kata2 tu...sebab saya mmg pernah menangis hanya kerana KERJA
tapi asben saya selalu tenangkan saya...kerja kita adalah ibadah.....asben saya tu mmg skema bab2 bagi nasihat..kdg2 cara dia nasihatkan saya ala2 jawab interview je...tapi ada betulnye!
biasanya sabtu ahad adalah hari utk saya menunjukkan skill saya...mengemas, memasak dan menguruskan anak...tapi weekend ni...saya kena dtg opis! kebetulan asben saya pun kena keje gak...huh...! sape nak jaga kyra...! kalau saya bawak dia dtg opis...gerenti saya takleh buat keje...! ada sesape nak bantu saya...? kalau tak sudi jadi pengasuh pun..anggaplah anda sebagai hometutor...ajar ABC, 123, alif ba ta...ada berani??? arrgghh..sape nak jaga kyra weekend ni?????
secara jujurnya....walaupun saya bz..tapi saya dlm mood seronok bekerja...kerana hampir separuh dr tugas2 saya sekarang ini adalah minat saya! cuma bila ada masalah...itu biasalah...mana2 pegi pun masalah tetap ada...
saya tak kesah apepun keadaannya sebab kalau dtg opis dengan keadaan takde keje...lagi bosan kan! bila tgh2 tensen tu..saya pujuk hati sendiri...."ini rezeki saya, suami saya, rezeki mak dan abah saya dan teristimewa...ini adalah rezeki kyra...

nur ainin sofia dan nur khaira mardiha

nur ainin sofia, nur khaira mardiha dan muhammad firdaus

gambar diatas adalah gambar kyra dgn sepupu2 (sebelah asben)....nampak sama je kan..!

p/s : kyra sekarang semakin bijak berckp...sgt becok @ kepochi...kdg2 saya dan asben pun kena leter...!



No comments: