KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, April 28, 2010

aktiviti lain selain pi merisik

Sebenarnya minggu beedarling balik kg in law haritu bukanlah semata2 sebab nak pi merisik...dan yg pegi merisik tu pun bukan sebab kitaorg balik....eh..???...pikirlah sendiri

tapi minggu tu mmg ada xtra cuti sehari...cuti besday sultan perak....so, bila dah balik..byklah aktiviti...

antaranyaaa.....mak mertua ajak beedarling pi wedding kat kg tu...

perhatikan nama lorong kampung tu....buruk seyyyy! rasanya susah nak majukan kg ni...dah nama pun mcm tu! JALAN KULOP BEDOL, KG AJI...kumpulan kugiran tu mmg best....beedarling perhati je asben...kalau masa tu dia pakai helmet..rasanye...dah bertwiss dah tu...tapi mmg layan la lagu2 dia...best!

tuan rumah kenduri ni bukan status sedara kot dgn famili asben...member kamcing mak mertua je kot...sebab org yg dtg tu..ramai tak kenal beedarling, eemmmm maksud beedarling, ramai yg beedarling tak kenal...(ko ingat ko glamer, huh?)

pengantin pun beedarling tak kenal....jadinya...dtg berlenggang kangkung bawak perut kosong....takde ape aktiviti yg menarik pun..nak snap pic pengantin pun rasanya mcm takyah kot...sebab korang kenal ke???? beedarling pun tak kenal..!


suka tgk pic ni...beedarling perhati je cara kyra kalau dengan org lain...maksud beedarling, kalau org lain marah, tegur..dia senang je dgr kata...tapi kalau beedarling ke, atau asben yg ajar....susahnyeeeeeeeeeee laaa dia nak ikut...

ooo...suruh senyum rupanyeee....

ehh..ada ko....! kyra skang ni kalau ajak bergambar mesti dia peluk 2-2....sebelah mama, sebelah lagi abah....! bagi adil..

lepas kenyang perut, senang hati...eh, taklahhh...beedarling je senang hati...tapi mak mertua beedarling tak senang hati...sebab, 2-3 minggu ni dia rasa kurang sihat...rasa pening2...pusing2....itu tandanya?????? issshhh...choiii..tak mungkin beedarling nak dpt adik ipar lagi....pak mertua pun beedarling tak sempat kenal...mak mertua kena darah tinggi laaa....

so,..asben ajak mak mertua pi check darah....zaman skang takyah susah2...semua kemudahan ada depan mata, tak kira weekend, siang atau malam..

1st time jejak kaki kat klinik 1 malaysia...poyo la asben beedarling tu...kagum sgt la konon dgn klinik tu..sampai ajak beedarling pencen dok kg dia...haruskah beedarling pikir skang ni???...

ruang2 dlm klinik tu....erkk..apesal adik ipar beedarling sengih2 tu...perasan la tu..konon beedarling nak amik pic dia...sori, takde niat mcm tu ye...hehehehhe, beedarling cuma nak bykkan pic kat entry ni je...

ooopppsss..tengok pic ni???? jap..beedarling zoom kan...

kepada perokok2 Tegar...sedarlah...betapa rokok boleh menjahanamkan kesihatan manusia sampai kyra boleh gelar ...'HANTU DURIAN'....

cute anak mama ni...tambah2 cerdik skang ni...errmmm..geram...!


p/s : kira halal la ending mcm ni...blur lak tetiba..!


2 comments:

badayu said...

hihihihi mmg lawak name jalan tu,nampak bebenor mmg perak pior hehehehe

mrs.hanibunny said...

dah besar dah kyra...

hugzzzz